Wanneer je jezelf kwijt bent, maar niemand het aan je ziet “Ik weet niet meer wie ik ben.” Misschien is dat de gedachte wat ’s ochtends als eerste bij je binnenkomt en de laatste gedachte waar mee je in slaap […]
Je bent hier niet voor niets. Er is iets in jou dat voelt: hier wil ik meer over weten.
Of misschien heb je gewoon een vraag, wil je even aftasten of wij matchen, of twijfel je welk traject het beste bij je past. Wat de reden ook is, je bent welkom om contact op te nemen.